GRATIS CURSUS! Leer hoe je met Facebook en je intuitie overvloedig klanten aantrekt.
Gratis Facebook cursusLEES MEER EN MELD JE AAN

Page content

Mis jij deze 3 kansen op je Facebookpagina?

Mis jij deze 3 kansen op je Facebookpagina?

In een vorig artikel Maak in 30 minuten de basis voor een aantrekkelijke Facebookpagina kon je lezen hoe je snel een basis Facebookpagina maakt. Met zo’n basispagina kun je heel snel berichten plaatsen en je vrienden en bestaande klanten uitnodigen je pagina te ‘liken’.

Daarna is het verstandig je pagina van meer relevante informatie te voorzien en nog aantrekkelijker te maken. Er is ontzettend veel mogelijk in Facebook. Daarom zien coaches en therapeuten door de bomen het bos niet meer. Ze weten niet wat ze wel en niet moeten invullen. Zo laten ze kansen op Facebook liggen.

Met een paar eenvoudige handelingen kun je deze kansen echter heel goed pakken. Lees snel verder om 3 grote gemiste kansen te lezen en hoe je daar een snelle en gemakkelijke oplossing voor vindt.

Gemiste kans 1: Geen link naar je website in het infoblokje.

Veel coaches en therapeuten hebben geen link naar hun website in het infoblokje staan. Wat gaat er mis als je dat niet doet?

Wat gaat er mis als je dat vergeet?
Mensen komen op jouw facebookpagina en willen weten of jij de moeite waard bent om te ‘liken’. Ze willen eerst meer van je weten en op je website kijken. Maar als je die niet vermeld hebt, hebben ze geen idee waar ze jouw website moeten zoeken. Ze haken af en komen niet meer terug. Bedenk dat de meeste mensen voor hun plezier en ontspanning op Facebook zitten. Ze  willen zo min mogelijk tijd kwijt zijn met zoeken en nadenken. Niemand neemt dus de moeite om jouw praktijknaam te gaan googelen en zo je website te vinden.

Zonder link naar je website mis je niet alleen ‘likes’, maar ook  websitebezoekers en dus potentiële klanten!

Hoe je het oplost!
Hoe zet je een link naar je website in je infoblokje?

  1. Ga naar je zakelijke Facebookpagina.
  2. Klik op het woord ‘Info’ dat onder je infoblokje staat.
  3. Er verschijnt een blokje tekst met het kopje ‚Info’.
  4. Klik op de knop ‘Bewerken’ met het potloodje.
  5. Nu krijg je een pagina te zien met allerlei kopjes tekst.
  6. Ga naar het kopje ‘Korte omschrijving’ en klik op de knop ‘Bewerken’ die erachter staat.
  7. Voeg hier een link in naar je website. Je kunt het adres van je homepage invullen, maar ook naar een pagina die je extra onder de aandacht wilt brengen. Zoals gratis informatie of een gratis workshop die je gaat geven.
  8. Klik op ‘Wijzigingen opslaan’.
  9. Klik daarna op de knop rechtsboven ‘Pagina bekijken’ om te zien hoe de omschrijving wordt weergegeven.

Op mijn zakelijke pagina ziet er zo uit:

FB-website-link-in-infoblokje

Gemiste kans 2: Je bedrijfspagina is niet te vinden vanuit je persoonlijke profiel.

Veel therapeuten en coaches zitten privé op Facebook, maar vergeten daar te vermelden dat ze een bedrijf hebben.

Wat gaat er mis als je dat vergeet?
Realiseer je dat mensen vaak via via bij jou terecht komen, dus ook via je persoonlijke profiel. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een interessant bericht op je persoonlijke pagina zet, je vrienden delen dat en op die manier komt het een potentiële klant terecht. Die persoon wordt nieuwsgierig en wil meer over je weten. Maar die persoon ziet niet dat jij een praktijk hebt en precies het probleem kan oplossen dat hij of zij heeft.

Wat zonde, weer een gemiste potentiële klant!  

Hoe je het oplost!
Hoe maak je jouw praktijk zichtbaar in je persoonlijke profiel?

  1. Ga naar je persoonlijk profiel in Facebook.
  2. Klik op het kopje ‘Info’ dat onder je foto staat.
  3. Je ziet nu een pagina, waarop o.a. Werk en Opleiding staat.
  4. Kies het knopje ‘Bewerken’ met het potloodje dat achter Werk en Opleiding staat.
  5. Vul nu exact de naam van je zakelijke pagina in.
  6. Vul ook in dat je hier werkt ‘tot op heden’.
  7. Kies wijzigingen opslaan.

Op mijn persoonlijke profiel ziet dat er zo uit:

 

Gemiste kans 3: Je omslagfoto niet benutten om bezoekers naar je website te leiden.

Veel coaches en therapeuten verzuimen om de aandacht die hun omslagfoto krijgt te benutten om bezoekers naar hun website te leiden.

Wat gaat er mis als je die aandacht niet benut? 
Mensen houden van plaatjes, beeld en foto’s kijken. Jouw omslagfoto krijgt daarom– ook door het grote formaat – als vanzelf aandacht. Als je die aandacht niet benut om bezoekers naar je website te leiden, mis je… juist ja, wederom een potentiële klant!

Hoe je het oplost!
Hoe kun je via je omslagfoto bezoekers van je Facebookpagina gemakkelijk naar je website leiden? Dat doe je door het aantrekkelijk te maken om op je omslagfoto te klikken. Daarom zet je een zogenaamde call to action (oproep tot actie) op je omslagfoto. In de praktijk blijkt dat mensen dan ook daadwerkelijk op je omslagfoto klikken. Om die call to action op je omslagfoto te zetten, maak je gebruik van de gratis tool www.pizap.com.

  1. Ga naar www.pizap.com.
  2. Klik op de groene knop ’Start’.
  3. Klik op het blauwe vlak ‘Facebook Timeline Covers’.
  4. Kies ‘Edit photo’.
  5. Kies de bron van waaruit je een foto wilt uploaden.
  6. Klik op het vlakje boven de foto met de letter T erin.
  7. Kies één van de tekstballonnetjes die nu aan de rechterzijde van je  foto verschijnen.
  8. Typ een tekst in, waarin je Facebookbezoekers uitnodigt op je omslagfoto te klikken. Schrijf b.v. “klik hier om je aan te melden”, “klik hier voor meer informatie”, “klik hier om een gratis artikel te downloaden” etc.
  9. Typ een tekst in, over het onderwerp. Promoot hier b.v. een programma dat je binnenkort geeft of een gratis workshop, een artikel dat je geschreven hebt etc.
  10. Verschuif het tekstballonnetje op een plek waar je er tevreden over bent, de omkadering van je profiel foto is heel mooi aangegeven.
  11. Klik op het groene vinkje om het tekstballonnetje op te slaan.
  12. Ben je tevreden over het geheel? Klik dan rechtsboven op ‘Download’ en nog een keer op ‘Download’. Je kunt de omslagfoto nu op je computer opslaan.
  13. Pizap vraagt je nu om dit te delen met Facebook of Twitter contacten. Negeer dat en klik op ‘No thanks’.
  14. Ga naar je Facebookpagina, muis over je omslagfoto en klik op ‘Omslag wijzigen’.
  15. Onder het blokje ‘Omslag wijzigen’ nu een blokje met o.a. de tekst ‘Foto uploaden’. Klik daarop.
  16. Laad je net in Pizap gemaakte omslagfoto op naar Facebook.
  17. Klik op ‘Wijzigingen opslaan’.
  18. Klik nu op je omslagfoto, er verschijnt naast je foto een blokje waarin je een tekst kan toevoegen.
  19. Neem hier een wervende tekst voor je programma, gratis workshop, artikel etc.
  20. Voeg er een link naar de desbetreffende websitepagina toe.
  21. Klaar!

Hoe kan dat eruit zien? Zie hier mijn meest recente omslagfoto:

FB-Omslagfoto-met-call-to-action

Als mensen op mijn omslagfoto doorklikken zien ze de volgende tekst en een link naar mijn website:

FB-Doorgeklikt-op-omslagfoto

Zo simpel is het om deze 3 kansen te pakken! Ga lekker aan de slag en laat die klanten nu maar komen!

Heb je de tips toegepast?
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Reageer op dit artikel hier via mijn blog en laat je Facebookadres achter. Ik like je altijd! Een like op mijn zakelijke pagina wordt ook zeer op prijs gesteld!

Wil jij Facebook zakelijk inzetten, maar heb je geen idee hoe? Doe dan mee aan de Intuïtieve Marketing Academie, daarin leer je dat precies (en nog veel meer!). Speciaal voor intuitieve coaches en therapeuten. Intuïtief klanten werven is leuk! 

Lees hier meer over de Intuïtieve Marketing Academie

© 2015 – Hart en Ziel Marketing – Annie Massop – Alle rechten voorbehouden
Wil je dit artikel gebruiken in een nieuwsbrief, website of tijdschrift? Graag! MITS je de volgende informatie bij het artikel vermeldt met een werkende link naar de genoemde website:’Door Annie Massop van Hart en Ziel Marketing. Ga naar www.hartenzielmarketing.nl en vraag daar het gratis E-boekje ‘De 5 geheimen van een bloeiend bedrijf’ aan.
Gratis boek 'De 5 geheimen van een bloeiend bedrijf'
Heb je er een hekel aan om achter klanten aan te jagen en jezelf op te dringen? Ontdek hoe de klanten vanzelf naar jou toekomen door je intuïtie en sociale media in te zetten (pdf)
Je gegevens zijn veilig bij mij. Ik heb net zo'n hekel aan spam als jij.

Comment Section

59 reacties op “Mis jij deze 3 kansen op je Facebookpagina?


Door Pauline op 1 mei 2015

Ik vond het erg leuk om het webinar te volgen en jij kijkt op een professionele manier naar de pagina.Ik heb meteen mijn info aangepast en je drie tips uitgewerkt.Het is mij ook gelukt om een aanbieding te plaatsen op mijn omslagfoto.Super!Wat mij alleen wel opvalt is dat als je bij iemands praktijk pagina kijkt je wel een foto ziet maar geen naam.Je weet dus niet hoe iemand heet of zie je dat terug in de info?Annie bedankt voor deze nieuwe inzichten.


Door Annie Massop op 2 mei 2015

Dank je Pauline! Mooi dat het je gelukt is je pagina aan te passen. Als het goed is moet je bij een pagina de pagina-eigenaar (foto + naam) kunnen zien, kijk maar eens bij mijn pagina. Je moet dat wel instellen. Ga naar je zakelijke pagina -> instellingen -> uitgelicht -> pagina eigenaren. Succes!


Door Ernestine van de Pol op 27 maart 2015

Het lukt me alleen om de cover van mijn persoonlijke Facebook van een bericht te voorzien. Toen ik mijn Facebook op mijn zakelijk account had gezet, volgde in het programma van Pizap de mededeling/ keuze: annuleren of op privé zetten. Hoe kom ik bij mijn zakelijk account in Pizap?


Door Annie Massop op 3 april 2015

Kijk eens bij het antwoord dat ik aan Marike gaf in februari. Waarschijnlijk lost dat je probleem op. Zo niet, dan hoor ik het graag.


Door Marike op 16 februari 2015

? misschien ben je wel carnaval aan het vieren? ;)


Door Annie op 19 februari 2015

Hi Marike, excuses voor het lange wachten. Ik was een tijd op vakantie, daarna viel mijn computer uit. Maar nu ben ik weer terug en werkt alles weer.
Pizap is inmiddels veranderd zie ik. Doe nu als volgt:
– Ga naar pizap.com
– kies voor Meme’s en Facebookcovers (scroll even naar beneden)
– Kies voor Facebookcover
– Kies voor add a photo of add a background image
– Kies voor de T om een tekstwolkje toe te voegen
Je hoeft dus niet in te loggen op Pizap!
Hoop dat je zo verder kunt.


Door Marike op 25 maart 2015

Hoi Annie, het is me gelukt een tekst in de facebook cover te zetten. Alleen is het de naam van mijn website, maar het is geen link, dus als je er op klikt wordt je niet doorgestuurd.
Wat doe ik nog niet goed?

groetjes,
Marike


Door Marike op 25 maart 2015

Er is trouwens ook een nieuw balkje bij FB verschenen, “contact met ons opnemen” met een envelopje (in de coverfoto) en daar heb ik dus ook mijn website op ingevuld, dus als mensen dat aan klikken, kom je op de site.
Dit is nog een aanvulling op jouw verhaal
(wat gaat dat toch snel hè, is je site net nieuw, prachtig trouwens en zijn er al weer dingen die aangepast moeten worden :) )
Wil nog steeds wel graag weten hoe ik er een link van maak in het tekstblokje

hartelijke groet,
Marike


Door Annie Massop op 26 maart 2015

Ja, je kunt tegenwoordig een Call tot Action (CTA) (of aanzet tot actie, zoals Facebook dat zo mooi vertaald) opnemen. Neem toch ook een duidelijke tekst op je coverfoto op met b.v. KLIK hier voor …. Dat valt meer op dan de CTA knop van Facebook. Bovendien kun je dan veel meer tekst opnemen als mensen doorklikken op je coverfoto.
Kijk even bij mijn coverfoto, ik heb EN een CTA opgenomen EN de knop van Facebook (met de tekst registeren). Succes! P.S. Heb je pagina een like gegeven!


Door Annie Massop op 26 maart 2015

Klik even door op je Facebook cover, dan kun je rechts bovenin een tekst plaatsen met een link naar je website. Kijk even naar mijn Facebookpagina, dan zie je hoe ik dat gedaan heb. zet wel in je omslagfoto dat mensen daar op door kunnen klikken.


Door Marike op 2 februari 2015

Hoi Annie, kan je me al verder helpen ajb?
groet,
Marike


Door Marike op 8 januari 2015

Hallo Annie,

Zeker wat gehad aan je tips!!
Dank je!

Alleen als ik op pizap.com ga en mijn omslagfoto van een link wil voorzien. Kan ik niet inloggen met mijn zakelijke pagina, de site pakt steeds mijn persoonlijke pagina en dus ook die foto’s om te bewerken…. ?
Kan je me daar mee helpen. Of is dit gewoon veranderd in deze site sinds jij je artikel geschreven hebt?

Mijn pagina: https://www.facebook.com/MassagepraktijkHeelzaam?fref=ts


Door Annie op 16 januari 2015

Hi Marike, ik kom er nog op terug, mijn Facebook ligt er even uit.


Door Marjan Westdijk op 1 december 2014

Bedankt voor het proberen Annie! Het is helaas al een hele tijd en ik probeer het al regelmatig. En blijf dat maar gewoon doen ook, wie weet verandert het nog eens ;-)!


Door Marjan Westdijk op 28 november 2014

Hallo Annie,

Als ik op mijn zakelijke pagina onder het kopje Info de pagina-informatie wil invullen.

Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,

Marjan Westdijk


Door Annie op 1 december 2014

Heel vreemd Marjan, bij mij gaat het invullen van mijn zakelijke emailadres wel goed. Dat is een beetje de makke van Facebook, wat ik zie hoeft niet hetzelfde te zijn als wat jij ziet. Het meest beproefde recept is vaak: tijdje wachten tot het weer werkt, frustrerend, ik weet het :-(.


Door Marjan Westdijk op 23 november 2014

Hallo Annie, allereerst bedankt voor je handige tips, heel fijn! Ik blijf alleen 1 probleem houden: als ik mijn zakelijke e-mailadres wil toevoegen aan mijn Facebookpagina krijg ik deze melding:

The local part of your email address is not valid because it is too generic. Please use another email address.

Ik begrijp niet goed wat het betekend en ik weet niet hoe ik het moet oplossen? Kun jij me helpen?

Alvast vriendelijk bedankt!
Marjan Westdijk


Door Annie op 27 november 2014

Hi Marjan, waar op je Facebookpagina probeer je dat adres toe te voegen?


Door Linda op 4 november 2014

Echt mooie tips. Het was heel makkelijk om de ballon te plaatsen en terwijl ik nog bezig was met de tekst naast de foto kwamen er al reactie’s van mensen die al op de ballon hadden geklikt, echt super, bedankt!


Door Annie op 5 november 2014

Wow, da’s idd snel! Graag gedaan Linda!


Door Agnes op 26 oktober 2014

Met PIZAP een mooi balonnetje gemaakt: het is ook mogelijk om het tekstballonnetje meer doorschijnend te maken (bij het aanpassen van de tekstballon verschijnt onderin een menu, en dan de optie Fade kiezen).

https://www.facebook.com/361aloha

Super, dank je wel!


Door Annie op 27 oktober 2014

Hi Agnes, heb je een like gegeven! Ha, die Fade optie is nieuw, leuk!


Door Anita Delfos op 24 oktober 2014

Hi Annie, na de webinar over het verbeteren van je facebook pagina ben ik aan de slag gegaan. Alleen de “call to action” op de omslagfoto kreeg ik niet voor elkaar. Daar heeft deze blog weer goed bij geholpen! Ben ook zelf een blog begonnen met muziekstudeertips. Volgende stap wordt het aanpassen van mijn website. Dank voor je inspiratie en practische tips!
Groeten van Anita Delfos van Muziekstudio Legato


Door Annie op 24 oktober 2014

Wow, goed bezig Anita!


Door Monique op 1 september 2014

Hallo Annie, wat een goede tips voor social media en mijn website. Ik ga er meteen mee aan de slag en verheug me op de online workshop. Met warme enthousiaste groet Monique van den Broek reiki-enschede


Door Annie op 4 september 2014

Hi Monique, ben blij dat jij blij bent met mijn tips :-). Hoop dat je veel hebt opgestoken van de workshop. Gr. Annie.



Door Annie op 26 augustus 2014

Leuk Emmy!Ik heb je gelijk een ‘Like’ gegeven! Groeten, Annie



Door Angela Kuckartz op 14 augustus 2014

Bedankt Annie voor je commentaar en voor het liked van mijn pagina! Ik ga zeker voordeel meedoen met je tips. Ik heb inderdaad mijn zakelijke pagina aangemaakt vanuit mijn persoonlijke profiel. Maar in mijn persoonlijke profiel kan ik geen verwijzing maken naar mijn zakelijke pagina, behalve als iemand op ‘info’ klikt (daar staat website vermeld). Misschien is de oorzaak dat mijn pagina ‘artiest’ is en geen ‘bedrijf’. Hartelijke groet,
Angela


Door Annie op 17 augustus 2014

Hi Angela, dat zou kunnen. Je kan het natuurlijk even testen door je pagina op bedrijf te zetten. Dat doe je door op je pagina naar instellingen, pagina-informatie, categorie te gaan. Het is helaas zo dat het dan niet verholpen kan zijn, omdat er de laatste een fout in Facebook zit waardoor ie je pagina niet herkent. In dat geval is het een kwestie van afwachten tot Facebook e.e.a. heeft opgelost. Hartelijke groet, Annie


Door Angela Kuckartz op 12 augustus 2014

Bedankt voor je tips Annie! Zelf heb ik geen praktijk maar ben kunstenaar in mijn vrije tijd. Ik probeer boeken te maken om ze uit te geven en vond je tips voor een hart en ziel marketing net zo goed toepasbaar voor mezelf. Eerder heb ik al geprobeerd mijn ‘zakelijke pagina’ toe te voegen in mijn persoonlijk profiel maar lukte dat niet. Facebook herkent mijn zakelijke pagina niet en ik zou dan de naam opnieuw moeten invullen. Maar dan staat die informatie los van mijn zakelijke pagina. Als iemand nog een tip heeft hoe ik de 2 pagina’s aan elkaar kan vastmaken dan hoor ik dat graag. Hartelijke groet, Angela


Door Annie op 14 augustus 2014

Wat een prachtige schilderijen/tekeningen maak je Angela! De tips die ik geef zijn zeker van toepassing op kunstenaars, doe er je voordeel mee! Wat gaat er precies fout met je zakelijke pagina? Heb je die dan niet vanuit je persoonlijke profiel gemaakt?


Door Els op 12 juni 2014

beste Annie,

mag ik je een vraag stellen?
Misschien kan jij me op weg helpen.
Naast mijn persoonlijke pagina heb ik ook een bedrijfspagina ‘Via Promessa’ en ben ik medebeheerder van de pagina van ‘Kiddyminds’.
Beide verschijnen links op de startpagina onder d e rubriek ‘pagina’s’. En beide kan ik ook ingeven bij mijn instellingen als zijnde ‘werk’.
Nu maakte ik gisteren nog een nieuwe pagina aan ‘Ik leer leren Via Promessa’.
Deze is op mijn startpagina zichtbaar onder de rubriek ‘nieuwsoverzicht’, maar krijg ik niet onder ‘pagina’s’. Bovendien kan ik die ook niet ingeven op mijn persoonlijk profiel als ‘werk’.
Is er een op mijn nieuwe pagina een instelling die ik hiervoor moet wijzigen?
Alvast dank!
Els


Door Annie op 23 juni 2014

Hi Els, ik heb even voor je gezocht waar het aan zou kunnen liggen, maar zo gauw geen antwoord gevonden. De tip die ik je kan geven is om deze pagina te vergelijken met de pagina’s die wel onder de rubriek pagina’s verschijnen. Verder kan het ook nog zo zijn dat Facebook dit tijdelijk zo toont, Facebook is niet altijd stabiel helaas :-( Dan is het een kwestie van afwachten tot het weer goed staat. Succes, Annie


Door Nanda op 4 juni 2014

Fijne site! Bedankt voor alle tips, heel nuttig. Helaas staat Facebook niet toe dat ik de exacte naam van mijn zakelijke pagina invul (woord(en) zouden niet gebruikt mogen worden!?) en met de omslagfoto ga ik ook zeker nog even aan de slag.
https://www.facebook.com/equiperfect
Bedankt!


Door Annie op 11 juni 2014

Dank je Nanda, heb je pagina geliked!


Door Ineke Fienieg op 23 april 2014

Bedankt voor de tips over de foto’s op social media, die kan ik goed gebruiken en heb ze direct toegepast.
Ook een tip voor jou: een link naar een andere website laten openen in een nieuw venster, anders raak ik telkens jouw instructies kwijt.
Nogmaals veel dank en Pinzap is echt een heel leuk en gemakkelijk om mee te werken.


Door Annie op 25 april 2014

Hi Ineke, geweldig dat je de tips gelijk kon toepassen. Ik neem jouw tip ook mee! Gr, Annie


Door Maran (Sentire Drachten) op 8 april 2014

Wauw super nuttige tips! Dank je wel Annie.
Vooral erg tevreden over de omslagfoto op fb (www.facebook.com/sentiredrachten )


Door Annie op 10 april 2014

Great Maran! Prachtige omslagfoto heb je! Gr, Annie (en natuurlijk geliked!)


Door Alexandra op 11 maart 2014

Dank je voor je like Annie. Ik heb bij korte beschrijving mijn website ingevoegd.
Wat je zag was mijn telefoonnummer. Dat heb ik nu weg gehaald. Nu staat er wel mijn website! Maar niet de andere informatie die in de korte omschrijving staat. Ik ga er nog even mee puzzelen! De site staat er nu in ieder geval wel in.


Door Annie op 11 maart 2014

Hi Alexandra, dat gaat dan de goede kant op! Heb jij toevallig het veld bedrijfsprofiel bij je gegevens staan (dus op de pagina waar je je informatie invult)? Soms kan het helpen daar je gegevens in te vullen. Gr, Annie



Door Annie op 10 maart 2014

Goed om te horen Mariam!


Door Alexandra op 6 maart 2014

Ik dacht “even snel” mijn webiste in het vakje te kunnen plaatsen, maar dit lukt toch niet. Ik zie bij anderen dat ook niet iedereen dit voor elkaar heeft gekregen. Moet je misschien iets in de instellingen veranderen? Ik heb niet het idee dat ik invloed kan uitoefenen op wat er in het vakje terecht komt. Of heb ik dat mis?
https://www.facebook.com/padmapanibreda


Door Annie op 10 maart 2014

Hi, Alexandra, je hebt zelf alle invloed op wat er in dit vakje getoond wordt. Kun je me vertellen wat je precies gedaan hebt om je website toe te voegen? Gr. Annie


Door Monique Westerwoudt op 26 februari 2014

Beste Annie, Hartelijk dank voor je tips. Via Twitter kwam ik op site en je FB pagina uit… Zoals je op mijn pagina van Westerwoudt HR Diensten kunt zien heb ik je tips opgevolgd Vooral de tip om je omslagfoto te gebruiken en daarvoor te bewerken op piZap is opgepakt en ten uitvoer gebracht. Ik ben blij met het resultaat!
Hartelijke groet,
Monique


Door Annie op 27 februari 2014

Leuk Monique, mooie pagina heb je gemaakt. Fijn dat je er zelf zo tevreden over bent. Gr. Annie




Door Annie op 13 februari 2014

Dank je Jaqcueline, ik like je terug! Annie



Door Annie op 13 februari 2014

Hi Petra, leuk zo je omslagfoto. Misschien handig om er iets meer over je dienstverlening of over trauma oorzaken in te zetten, triggert meer om door te klikken. Gr, Annie



Door Annie op 12 februari 2014

Hi Robert, ziet er goed uit, die 30minutenhulp! Heb je geliked. Gr, Annie


Door Marleen Looijen op 11 februari 2014

Dag Annie,

Dank voor jouw heldere uitleg. Ik vind jouw site met al die tips super geweldig. Heel hartelijk bedankt…

Hartelijke groet: Marleen.


Door Annie op 12 februari 2014

Dank je Marleen! Doe het graag, delen van tips.


Door Annie op 12 februari 2014

Dank je voor complimenten! Heb je net geliked. Greoten, Annie

Plaats een reactie Annuleren


*